FANDOM

Spore — це не просто гра. Вона стала чимось більшим. Спори - гра-культ, в неї грають мільйони людей по всьому світу.

Spore 01.jpg

Тисячі всесвітів і десятки тисяч планет, неймовірна кількість подій, простір для дій і потужний редактор, що дозволяє створити практично будь-яку істоту - від стародавнього динозавра до собаки, від тонких і безногих прибульців, до товстих карликів-гномів. Можливість створювати свої власні повномасштабні історії і пригоди. Детектив, РПГ, квест чи екшн? Що виберите ви?

Spore не даремно називають "симулятором всього". Тут, у цілому дивовижному всесвіті, змішалося все разом і утворило дивну гру, але таку, що дуже затягує, — з елементами РПГ, бродилки і стратегії в одному флаконі.

Трохи історіїРедагувати

Забавна тавтологія: Spore вирішила давній спір - що було спочатку, яйце чи курка?

Спочатку була вкрай кумедна клітина з двома парами очей і рогами на дупі. Ну, або, навпаки, з очима на дупі і рогами на фізіономії. Все залежить від вашої фантазії...

Випустивши перед релізом окремо редактор істот, автори гри зробили вкрай грамотний маркетинговий хід: зацікавили проектом тисячі людей по всьому світу, навіть тих, хто раніше старанно обходив комп'ютер стороною. Maxis натиснули на одне з найсильніших людських бажань - бажання відчути себе творцем, що створює нове життя виключно за своєю примхою, фантазією і відповідно специфічного почуття гумору. Якщо слів вам недостатньо або ви страждаєте відсутністю фантазії, не вмієте читати, то просто перегляньте ці відео.

Spore Trailer01:31

Spore Trailer

Spore Hero Nintendo Wii Trailer - Monster Trailer00:00

Spore Hero Nintendo Wii Trailer - Monster Trailer

Spore Hero Nintendo Wii Gameplay-Cinematic - Opening Cinematic Video00:00

Spore Hero Nintendo Wii Gameplay-Cinematic - Opening Cinematic Video

І все це Spore

Випадкова вікі