FANDOM

Zelote
Zealot card
Zealot Passion
Aquote1.png Фанатики впевнені, що їхнє вчення - єдино вірне у всесвіті. А не згодні з цим просто недостойні жити.
— Опис у Споропедії
Aquote2.png

Фанатики - філософія, одна з дев'яти, на Етапі "Космос". Отримати її можна, якщо у гравця було 2 зелені і 2 червоні картки. Фанатики вірять, що все живе створив Спорій (Spode) - всемогутній Бог. Вони намагаються викорінити невіруючі імперії, і нерідко збирають з сусідів данину. Зазвичай вороже (помаранчевий смайлик або жовтий на межі) налаштовані по відношенню до гравця якщо тільки він не послідовник їхньої віри. Увійти в союз буває складно. Їх завдання дуже часто розраховані на ліквідацію. Влаштовують війни з оточуючими і часто перемагають.

Унікальна здатність фанатиків Редагувати

Zealot comm backgrounds

Фон комунікаційного вікна у цивілізації з філософією "Фанатик".

Суперзброя у фанатиків називається "Несамовитість" . Вона надає надсильний релігійний вплив на зоряну систему, що дозволяє миттєво захопити її. Ця зброя порушує Галактичний Кодекс (-100).

Союз з фанатиками Редагувати

Це буде зробити важче, ніж з військовими або торговцями, але набагато легше, ніж з гроксами. Хоча союз з фанатиками не принесе ніякої вигоди. Просто виконуйте їхні завдання й даруєте подарунки по 100 000 Спорлинг. Складність полягає в тому, що якщо ви не встигнете укласти союз, то вони в один прекрасний момент можуть зажадати від вас данину 500000 Спорлинг, і якщо ви не заплатите, то вас чекає стежка війни!

Філософія Редагувати

Філософія Віри.

Сувій Віри I
Мільйон років нам не дають спокою питання. Хто я? Навіщо я існую? Для чого я живу? Для чого створено всесвіт? Чи є життя після смерті? Чи є на світі щастя? Вчені говорять лише про причини і наслідки. Філософи тільки й знають, що сперечаються один з одним. Але на найважливіші питання ніхто так і не відповів.

Сувій Віри II
Тільки Спорій може дати відповідь. Йди Закону його, і все буде ясно.

Сувій Віри III
Віра у Спорія жене геть усі сумніви. Спорій розповість, чому ти є на цьому світі; переконає, що в твоєму житті є призначення, а попереду тебе чекає вічне щастя. Ті, хто не вірують у Спорія, запитують: де докази? Але кому вони потрібні, якщо віра у Спорія вселяє радість у наші серця?

Сувій Віри IV
Віруючі у Спорія хочуть, щоб тішились всі живі істоти, і тому несуть Його Правду на інші планети - і проповіддю, і бластером.

Сувій Віри V
Ще не всі взяли Правду, тому ми завжди напоготові. Якщо помилкове вчення сіє сумнів серед віруючих - їх вічне щастя під загрозою! Ми прагнемо знищити всіх відкидаючих Слово Спорієво - тільки так можна усунути сумнів раз і назавжди.

Сувій Віри VI
Люті вороги Спорія - грокси і ті, хто вірять у неістинного Прийдешнього Бога.

Сувій Віри VII
Грокси - раса роботів, дияволів у механічному обличчі. Вони не розуміють Слово Спорієво!

Сувій Віри VIII
Грокси не дають нам нести світло Спорія у центр галактики. У Судний День ми знищимо їх в ім'я Спорія!

Сувій Віри IX
Прийдешній Бог - самозванець! Він збиває віруючих у Спорія зі шляху істинного. Якщо зустрінеш тих, хто поклоняється Прийдешньому - знай, що перед тобою вороги!

Сувій Віри X
Возлюби Спорія і прийми Правду Його, інакше життя втратить всякий сенс!

Пригоди Редагувати

Фанатики дають пригоду Храм Спорія.