FANDOM

Телепорт

Перший елемент телепорта

Телепорт - ігровий об'єкт, що додається доповненням "Космічні пригоди". Є два елементи: вхід і вихід синього і помаранчевого кольору відповідно, кожен з яких має свої власні характеристики, проте зазвичай під телепортом мають на увазі його першу частину. Миттєво переносить персонажа, що ступив на перший елемент, до другого. Працює тільки в одному напрямі, але це можна виправити.

DarksporeРедагувати

Телепорти також є і в Darkspore, де вони розділені на два типи: сині і червоні. У відмінності від телепортів в Spore, тут вони можуть відкритися тільки тоді, коли усі вороги поблизу знищені.

Цікаві фактиРедагувати

  • Можна встановити другий телепорт для двосторонньої телепортації.
  • Телепорт можна замаскувати під транспорт або будівлю. За допомогою його можна створити двері в будівлю, які телепортуватимуть в само будівлю. Такий принцип використаний в галереї Міста пригод.
  • Досить цікаве застосування телепорту - в глибокій ямі малого діаметру, якщо поставити вхід телепортеру на її дно, а вихід на поверхні, то при попаданні в телепорт проявиться ефект стрибунця.
  • За допомогою кнопки Ctrl на клавіатурі можна підняти вихід з телепорту високо в повітря, і тоді Ви зможете телепортуватися на орбіту планети.

Випадкова вікі