FANDOM

Aquote1.png Ми тут закінчували деякі переговори і вже майже прикупили собі велику зоряну систему ...
Уривок з промови Стіва.
Aquote2.png
Солнечная система.png

Сонячна система

Сонячна система в Spore - велика зоряна система. Представляє практично точну копію реальної Сонячної системи. Планети: Меркурій, Венера, Земля із супутником Місяцем, Марс і газові гіганти Юпітер, Сатурн, Уран і Нептун, які також мають свої супутники (Ганімед і Титан), а також пояс астероїдів.

Подібності з реальною Сонячною системою Редагувати

Рельєф Землі Spore повністю схожий з рельєфом реальної Землі (Північна Америка, Південна Америка, Євразія та ін.) На Місяці є кратери. Марс має червоний колір грунту. На Венері і Меркурії підвищена температура.

Розміщення Редагувати

Солнечная система2.png

Сонячна система розташована за адресою: кут 225,06 - відстань від центру галактики 7295,43 пк. За знаходження Землі дається нагорода «Явне призначення», a за знищення - «О, Людство!».

Існує одна важлив порада з пошуку Сонячної системи. Як ви знаєте, від центру галактики йде п'ять витків. Земля знаходиться в тому витку, в якому є дуже маленьке відгалуження на кінці. Летіть весь час правіше витка. Незабаром ви побачите скупчення білих зірок у вигляді букви Т. Полетите на саму ліву зірку зліва в "Т". Відрахуйте 2-3 зірки (курсор наводите вліво), і тоді ви знайдете Сонце.

Список об'єктів Сонячної системи Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • У Сонячній системі зустрічається будь-яка спеція, але найчастіше буває жовта.
  • Цілком можливо, що відсутність сніжної шапки у Землі пояснюється nbv, що всі планети в Spore мають однаковий клімат скрізь, будь то північ чи південь.
  • Відсутність Плутона - швидше за все, відсилання до того, що він більше не вважається планетою за підсумками Всесвітньої астрономічної конференції 2006 року.
  • У Юпітера і Сатурна є тільки по одному найбільшому супутнику (Ганімед і Титан), а Нептун, Уран і Марс зовсім не мають супутників, хоча в Урана і Нептуна їх більше 15, а у Марса 2 супутника. Можливо, у Марса немає супутників тому, що у нього в реальності супутниками є два астероїда і гра не розрахована на створення небесних тіл такого розміру.
  • Уран і Нептун більші, а ніж справжні, а Сатурн такого ж розміру, як і Юпітер. Це пояснюється тим, що всі газові гіганти в Spore мають однаковий розмір.
  • У Ганімеда і Титана найчастіше рожева спеція.
п-о-р Сонячна система

Випадкова вікі