FANDOM

Слаггер
Slugger.png
"Значок нагороди"

Короткий опис

Пройти етап "Істота" без ніг.

Слаггернагорода, котра дається за проходження Етапа "Істота" без ніг. Ця нагорода додана в доповненні Galactic Adventures.

Рекомендації Редагувати

  • Краще проходити на низькому рівні складності.
  • Істота не зможе танцювати, але все одно треба бути доброзичливим.
  • Треба додати своїй істоті руки, крила і фрагмент Солодкозавр замість ніг.

Цікавинки Редагувати

Слаггер (анг.Slugger) - термін у спорті, у данному випадку мається на увазі бокс.

Слаггер у боксі Редагувати

Слаггер - це боєць, що віддає перевагу дуговим ударам, таким як хук або аперкот. Вони малорухомі і не мають хорошої техніки захисту. Дуже часто відкриваються і підставляються під удари. Проте, незаперечним достоїнством слаггера є потужність його удару. Боксер такого типу не відрізняється великою активністю, проте його ККД на досить високому рівні, оскільки завданий ним удару здатний заподіяти серйозну утрату суперникові. Так само, через специфіку свого стилю, слаггери мають величезну витривалість і стійкість. Із за їх малої рухливості, а так само повільності, вони часто відкриваються, завдаючи своїх нищівних ударів, але досвідчений і грамотний суперник легко може піти від більшості з них, провівши до того ж успішну контратаку. Ось і виходить, що слаггер за раунд може пропустити безліч ударів, але при цьому повинен міцно стояти на ногах і вичікувати момент для потужного бомбардування. Головною запорукою успіху такого боксера є постійне перебування в зоні ураження, коли він може пустити в хід свою коронку без можливості для маневрів супротивника. Проте це складне і ризиковане завдання, адже суперник може скористатися повільністю і нанести контрудар.

Випадкова вікі