FANDOM

Місячний загарбник
px
"Картка"

Оригінальна назва

English:
Moon Invader

Іншими мовами

Russian:
Лунный захватчик 19

Етапи

Етап "Космос"

Форма корабля

Дископодібна

Колір корабля

Сріблясто-металевий

Реактивні сопла

4 з зеленим полум'ям

Прожектори

7 жовтих

Ілюмінатори

8 решітчастих

Місячний загарбник (англ. Moon Invader) — космічний корабель, який зможе вибрати гравець на етапі "Космос" для своєї космічної цивілізації.

Опис Редагувати

Цей космічний корабель округлої дископодібної форми, сріблястого металевого кольору, від корпусу вниз відходять чотири реактивних сопла, жовті зсередини, з яких виривається яскраве зеленкувате полум'я. На верхній частині є сім прожекторів, що випромінюють жовте світло у вигляді променів направлених назовні від корабля. Також на корпусі є вісім ілюмінаторів схожих на решітчасті вікна.

Вигляд з різних ракурсів Редагувати

Цікавинки Редагувати

  • Зрідка цей корабель або будь-який інший можна знайти на планеті в аварійному стані на етапі "Істота".
    • Тип космічного корабля, що зазнав аварію, вибирається грою Spore випадковим чином і може навіть змінюваться від завантаження до завантаження збереження гри.
  • Зрідка цей корабель або будь-який інший можна побачити на планеті коли він викрадає істот на етапі "Істота" або худобу у вашого племені на етапі "Плем'я".
    • Тип космічного корабля, що викрадає істот, вибирається грою Spore випадковим чином.
  • В російській локалізації гри Spore цей космічний корабель має назву Лунный захватчик 19, звідки взялось число у назві й чому саме число 19 невідомо.
  • Цей корабель зображено на одній з офіційних шпалер для робочого столу:

SPORE wallpaper.png

Випадкова вікі