FANDOM

Колонія Т2.png

Колонія на планеті T2

Колонія - це місто, яке було побудоване на поверхні планети або супутника інструментом вашого корабля. З колонією можна робити теж саме, що і з містом: будувати будівлі, міняти назву, техніку, гімн, спорядження колоністів, розставляти прикраси. Колоніями вважаються всі планети гравця, крім головної - вона називається метрополією або рідною планетою. Як і з метрополією, з колоніями можна торгувати, отримувати від них спеції і завдання.

Колонізація Редагувати

Щоб колонізувати планету, потрібно спочатку купити інструмент "Колонія" у своєї або чужої імперії (інструмент виглядає як прапорець), потім підібрати для неї планету. Краще з коштовною спецією і з зеленою орбітою. Потім треба знайти для неї гарне місце біля джерела спеції і почати колонізацію. Колонізація тісно пов'язана з тераформуванням. Кожна колонія дає можливість зберігати 5 одиниць спеції на планеті. Максимум можна збирати по 15 спецій. Якщо поставити сховище спецій, то по 30 одиниць.

Колонія встановлення.png

Перед встановленням колонії

Можна також завойовувати або купувати колонії інших космічних імперій.

Будинки в колоніях Редагувати

Цікаві факти Редагувати

Колоніст.png

Викрадений колоніст розвів багаття біля моря і гріється біля вогнища.

  • Якщо колонія заснована на планеті з тераіндексом Т0, то у неї буде захисний купол від метеоритів, газопилових хмар, гейзерів і шкідливої атмосфери. Купол не може захистити колонію від лазерів, протонних ракет та іншої зброї.
  • Колонії гроксів володіють унікальним зовнішнім виглядом.
  • Неможливо заснувати портову колонію на етапі "Космос", але це можуть зробити інші імперії, а ви можете її придбати або захопити.
  • Над колонією не можна висадити голограму-розвідника, але це можна зробити над колоніями зруйнованої імперії.
  • Якщо викрасти колоніста, та висадити його в будь-якому місці далеко від колонії, то він якийсь час буде обурюватися і перебувати в паніці, але потім заспокоїться, і розведе багаття, де буде грітися поруч з ним. Правда через деякий час, колоніст помре від голоду.
  • Колонії здатні самі розміщувати декорації (фонтани, ліхтарі і т.п.)

Також дивітьсяРедагувати

Випадкова вікі