FANDOM

Зоря або Зірка - найпоширеніший об'єкт в галактиці Spore. Зірки забезпечують вам доходи і розвиток імперії, так як саме навколо них обертаються планети і їх супутники.

Зірка в Spore Редагувати

Навколо зірки на різних орбітах обертається від 1 до 7 планет. Дуже часто тип Спеції на планеті залежить від кольору зірки, навколо якої вона обертається.

На етапі "Космос" ви отримаєте можливість літати від зірки до зірки, і в залежності від потужності двигунів дальність польоту буде збільшуватися. На всіх інших етапах служить для того, щоб підтримувати життя на планетах.

Колонізація Редагувати

Зоряна система буде вважатися вашої, якщо в ній буде знаходитися хоча-б одна ваша колонія. Не можна колонізувати зоряну систему, якщо хоча б на одній з планет якої є одна чужа колонія або нерозвинене плем'я чи цивілізація.

Назва зірки Редагувати

Назва зірки генерується випадково, але його можна змінити, використовуючи чит-код rename star.

Типи зірок Редагувати

Зірки бувають різними. Тут є їх класи та їх опис.

Клас O Редагувати

Блакитний гігант

Блакитний гігант

Блакитні гіганти - розпечені зірки величезного розміру. Є найгарячішими зірками - температура їх поверхні 10000 °С. Через високу швидкість термоядерної реакції цикл життя блакитних гігантів часто не перевищує 100 000 000 років. Коли паливо вигорає, найчастіше відбувається вибух наднової.

Клас G Редагувати

Жовтий гігант

Жовтий гігант

Клас G включає в себе жовті зірки. Температура їх поверхні - 5000-6000 °С. Яскравим прикладом такої зірки є Сонце. Життєвий цикл таких зірок становить від 5 до 10 мільярдів років.

Клас М Редагувати

Червоний карлик

Червоний карлик

Червоні карлики - найпоширеніші зірки в галактиці, відносно невеликого розміру. Є самими холодними (4000-5000 °С). Найбільше таких зірок у Центрі галактики. Через низьку швидкість термоядерної реакції їх життєвий цикл неймовірно довгий - близько трильйона років або довше. Виникає парадокс: вік всесвіту всього 13 з гаком мільярда років, а ці зірки живуть трильйони років, тобто жодна така зірка ще не загинула і довго ще не загине.

Ці зірки в Spore мають розмір з Газового Гіганта.

Подвійні зірки Редагувати

Подвійна зірка - система двох небесних тіл, що обертаються навколо спільного барицентра.

  • Подвійна зірка OO - система з двох блакитних гігантів.
  • Подвійна зірка ОG - система з блакитного гіганта і жовтої зірки головної послідовності.
  • Подвійна зірка ОМ - система з блакитного гіганта і червоного карлика.
  • Подвійна зірка ММ - система з двох червоних карликів.
  • Подвійна зірка GМ - система з жовтої зірки головної послідовності і червоного карлика.
  • Подвійна зірка GG - система з двох жовтих зірок головної послідовності.
  • Рідко попадаються бінарні системи, в яких зірки обертаються близько загального центру досить швидко (можливо, це якась недоробка).