FANDOM

Знищена цивілізація — умовна назва цивілізації, на яку натрапить гравець в оригінальній грі Spore на етапі "Космос".

Все почнеться з того, що відвідавши сусідню планету у вашій рідній зоряній системі, гравець натрапить на аварійний зореліт. З цього корабля йде сигнал на вашу рідну планету, тож відшукати джерело цього сигналу буде вашим першим завданням за межами рідної планети.

Знайшовши цей зореліт, вас повідомлять, що до вас щось попало на борт і попросять повернутися на рідну планету. Потім з'ясується, що те щось було міжзоряним двигуном або його кресленнями тож вчені вашої рідної планети відтворили цю технологію і тепер ваш космічний корабель стає справжнім зорельотом і може подорожувати між зоряними системами, тож вашим наступним завданням будуть відвідини сусідньої зоряної системи звідки ймовірно й прилетів цей космічний корабель. Там ви вперше почуєте про Гроксів та саме і побачите знищену цивілізацію.

Примітки Редагувати

  • Ця планета має тераіндекс T2-T3;
  • На цій планеті ви побачите 2-3 зруйнованих міста;
  • Увійшовши своїм зорельотом в атмосферу цієї планети ви спровокуєте на себе атаку ботів які будуть космічними кораблями, що вибираються грою випадковим чином, ці кораблі будуть називати вас Гроксами. Ваша відповідь, що ви не грокси нічого не змінить.
  • Назва знищеної цивілізації вибирається грою рандомно і цим іменем називаються боти, що будуть атакувати ваш корабель.
  • Створити колонії на цій планеті не можливо, проте інші цивілізації можуть колонізувати цю планету або ж на ній виникне цивілізація і ви зможете захопити цю планету тим чи іншим способом.

Також дивіться Редагувати

Знищена цивілізація Редагувати

Знищена цивілізація

Випадкова вікі