FANDOM

Этап Город.png

Етап Місто

Цивилизация.jpg

Етап Цивілізація

Етап "Місто" - вилучений етап з фінальної версії гри Spore, що знаходився між етапами "Плем'я" і "Цивілізація". Істоти вже створили повноцінне суспільство, але ще не мають розвиненої техніки. Таке собі Середньовіччя. Також, за різними джерелами, на цьому етапі була можливість крадіжки в інших жителів, спорту, сільського господарства і т.д. Згодом, етапи Місто і Цивілізація об'єднали в одне ціле. Порівняйте етапи Місто і Цивілізація.

Типи міст Редагувати

  • Звичайне місто
  • Рухоме місто
  • Місто-планета (екуменополіс)
  • Підземне місто
  • Аркологія

Сільське господарство Редагувати

У грі існувало сільське господарство - на деяких демонстраціях Spore можна було помітити ферми і шахти, що знаходяться за межами міста. Теоретично можна було використовувати приручених на етапі "Плем'я" істот: травоїдних тварин потрібно було виводити на пасовище і розводити їх на фермах. Всеїдних і хижих, можливо, можна було використовувати для охорони пасовищ або для полювання.

Було підтверджено, що на етапі також можна було приручати тварин.

Неясно, була б можливість зробити свою власну унікальну культуру. Швидше за все, це було б реалізовано шляхом створення скульптур, картин та інших творів мистецтва.

Екологія Редагувати

На етапі потрібно було стежити за забрудненням - чим більше шкідливих речовин в атмосфері, тим воно вище. Є припущення, що забруднення було наслідком великої кількості заводів. Також на екологію планети впливало застосування МБР на етапі "Цивілізація". На етапі були можливі повені і стихійні лиха.

Спорт Редагувати

Існує інформація, що на етапі були можливі спортивні ігри та змагання між містами. Але точно неясно, чи пройшли вони між жителями міста або ж між різними містами. Також невідомо, чи брав гравець непряму участь у них або ж виконував функцію спостерігача.

Мета Редагувати

Головною метою гравця повинна була стати задача, захопити або зацікавити кілька міст і, об'єднавшись перейти на етап "Цивілізація".

Цікаві факти Редагувати

  • За деякими даними, на даному етапі можна було вибирати спеціалізовані типи міст.
  • City Maze є прототипом цього етапу.

Випадкова вікі