FANDOM

Creaturestage.png

Етап Істота - другий ігровий етап у Spore. Тут вам потрібно буде грати від третьої особи, але в 3D форматі. Клітка отримала зародковий мозок і вийшла на сушу. Мета гри проста, потрібно шляхом еволюції розвивати мозок істоти, заробляти ДНК, удосконалити будову істоти. Управління - пересування мишею, кут нахилу камери / + і -, камера - коліщатко, стрибок / політ - пробіл. Як бачите - управління досить просте в освоєнні. А тепер перейдемо власне до геймплею етапу Істота.

Геймплей
Етап починається з невеликого вступного ролика, з якого можна зрозуміти, що клітина стала розумною, відростила ноги (хоча може і не відростити, це вже за вашим бажанням), і виплила на поверхню води. Побачивши, що земля безлюдна, ваша клітина (тобто, пардон, вже істота) з радісним криком спрямовується на сушу. Там ваша групка в'є гніздо, оглядається ... і тут у вас починає бурчати в животі. Відразу ж гра видає вам ваше перше завдання етапу: знайти поїсти. Я думаю, що травоїдним, що м'ясоїдам, а що всеїдним, пояснювати не варто. М'ясо. фрукти, або і те, і інше. Але от ваша істота вгамувала голод. Тепер можна піти в гості до сусідів. Можна орієнтуватися по міні-карті, вона в нижньому лівому кутку. Вам напевно попадеться який-небудь скелет тварини. Якщо на ньому клацнути, то істота розриє його і отримає новий фрагмент.

Випадкова вікі